perjantai 19. elokuuta 2016

Hyvää yötä

Mulla on vähän sekava olo. Oon krapulassa ja väsynyt. Pitäis varmaan alkaa vaan nukkumaan. Oon krapulassa aina tosi tunteikas ja äsken menin sit lukemaan jotain kiusaamis juttuja ja tuli tosi paha mieli.

Homman nimi on nyt se, että eiliseen mennessä olin ollut 2 viikkoa selvinpäin. Tarkoitus on vähentää reilusti mut eilen oli vaan halu päästä vähän irrottelemaan. Istuttiin ihan vaan kaverin luona ja oli silti tosi kivaa. Noh puhuttiin siihen malliin, että lähdettäis joskus tässä mökkeilemään ja puuhailtais selvinpäinkin kaiken näköstä ja se olis kyl hyvä ja tosi kiva.

Mulla on ens viikolla päihdeklinikalla mun eka aika ja siel olis tarkotus.. Tai itseasiassa mul ei oo pienintäkään havaintoo mitä siel olis tarkotus tehdä :D Varmaan tehdään mulle suunitelmaa että miten juon ja millon.

Plaah kun oon ihan väsähtänyt, nyt kyllä otan iltalääkkeet, pesen eiliset meikit päästä ja nukahdan tyytyväisenä eilisestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)