tiistai 19. heinäkuuta 2016

Onko kaksoi$pilkkua olemassa?

Eilen oli täydellinen auringonlasku. Miksei mulla ollut sillon järkkäriä mukana? Mun pitäis keksiä mun blogin ulkoasulle tausta. Se olisi ollut juuri hyvä kuva siihen. Kaveri teki ihanan bannerin mulle, se kyllä aina tietää mistä mä tykkään.

Meille tulee huomenna Markon kanssa 2,5 vuotta yhdessäoloa. Se sanoi että puolivuotisia ei lasketa. Kyllä minä lasken perkele. Minä olen sinun rakastajattaresi.

Huomenna ostan taas lisää vaalennusainetta mun päähän, nyt olen porkkana. Niin työkaverinikin sanoi. Näin unta, että mulla oli mustat hiukset, jonka sekaan laitoin ihanat kirkkaan räikeät pinkit klipsipidennykset. Olin kaunis ja ennen kaikkea KUUMA. Nyt olen vain hipinretku sotkuisilla, liian lyhyillä rastoilla.

Haluaisin uudet persehousut. Ne on sellaiset, joissa on taskut, ne on kireät ja niissä näytän laihalta ja perseelliseltä. Mulla on yhdet semmoiset, kokoa 15645320 ja ne on liian pienet. Haluaisin osata käyttää kaksoispilkkua.

Osaisimpa piirtää ja maalata. Haluan tehdä taidetta. Haluan, että mut muistetaan jostain. Olen luova, mutta ulosanti on aina erilainen, kuin idea mun aivojeni syövereissä. Käsi ei tee sitämitä käsketään. Kahviin tuli liikaa maitoa ja se on kylmää. Piti lisätä tilkka kahvia vielä joukkoon, mutta se ei auttanut.

Mä luen tätä tekstiä mun kirjaäänellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)