maanantai 11. heinäkuuta 2016

€£¥₩

Oon tärinöissä. Oon maaaaaniasssa. En löydä hyvää musiikkia. Nyt soi räp.

Katsoin ohjelmaa, triggeroiduin. Tuntuu että silmät ei liiku. Pään sisällä möllertää. Äsken kipitin, kahvi on liian paahtunutta: liian vähän maitoa ja maitojauhe pilalla. Rakastan lumikkia. Kaveri laittoi tilinumeron, että voin maksaa velat. Asa vaaranmaa, eikun taulu.

Rhealica tulee todennäköisesti olemaan rhea.alica

Ravaan kämppää ympäri, en osaa käyttää tablettia. olen lomalla.

Mun riemukas olo alkaa muuttua ahdistukseksi. Mä tarvitsen jättiläismäisen kuulokkeet.

Pelkään, että tarvitsen osastoa. Pakkohoitoa. Sähköhoitoa. Lääkehoitoa. Tarvittavia lääkkeitä, mulla on lääkkeitä.

En ole vielä ottanut.

Mun elämä maistuu hielle. Energiaa sisällä, mun pää nykii. Silmät on melkein kiinni. Mulle tarjottiin litiumia lääkärissä, melkein haluaisin ottaa sitä. Haluan olla turta. Mikävain on parempi kuin tämä.

Kun katson seinään, silmät täyttyy vedellä (MUSIIKKI PÄTKII) ja hymyilen.

Heräsin liian aikaisin. Taidan ottaa piristävän lääkkeen ja alkaa nukkumaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)