torstai 14. heinäkuuta 2016

Offtowork

Oon lähdössä puolen tunnin päästä töihin. Ajattelen vaan kuinka inhoan bussilla matkustamista, mutta koitan sivuuttaa sen ajatuksen.

Päässä pyörii taas terapeutin ääni ja kysymys: "Mitä taitoa sä voisit tässä tilanteessa käyttää?" Onneksi sovittiin, että oon nyt 3 viikkoa lomalla terapioista. Ollut niin helvetin rankka 8 kuukautta kaikenmaailman taitojen opettelua takana, olen mennyt niistä jo ihan sekaisin. Terapeuttikin sanoi, että mulla on vähän vauhtikausi menossa ja että ylianalysoin kaikkea.

Katson meidän omin pikku kätösin syvästä pahvilautasesta tehtyä kelloa, ja mietin, ostetaanko me koskaan uutta. Ehkä meidän seuraavaan kotiin sitten.

Voisin vaan riisua vaatteet ja mennä takaisin peiton alle, ajattelen. Mutta ehkä mä tän päivän jaksan. Oliskohan meillä säästöpossussa 70 centtiä, saisin sillä aamupalan. Lounas on 2 euroa.

Pesen hampaat, tarkistan kukkiiko naama ja kyllä, se kukkii. Ehkä mä jonain päivänä ostan sen finnienpoistohärvelin joka kaverillakin on. Kulmakarvatkin pitäisi laittaa taas ojennukseen. Mun hiukset on kivasti ja tulen hyvälle tuulelle, kun katson niitä peilistä. Mulla on tänään ihan kivat vaatteetkin. Ei mitkään ihmeelliset, mutta ihan hyvät töihin. On kulunut 20 minuuttia ja odotan, koska voin lähteä. Vois nyt tulla se helvetin pokemonipeli jo playkauppaan.

Meinasin myöhästyä bussista, piti etsiä sairaslomatodistus.

Minä haluaisin joskus kirjoittaa itsestäni kirjan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista :)